.

Heello var ju i kalmar iförgår så tänkte vad jag köpte för grejor .
Helt jävla kassa bilder hoppas ni ser vad det är haha :)
Köpte en billig parfym som luktar helt underbart på hm och
två nagelnack ett vitt och ett svart skulle egentligen bara ha ett svart
men tänkte det kunde vara snyggt med vitt också .
och sen så köpte jag ju lösnaglar , Love it !
Och den här snyggningen köpte jag på hm en vanlig bas tröja
med text på "make a change save the world" passar helt perfekt
till ett par sneakers och svarta taights !:)
Köpte en tröja på gt som jag älskar kan nästan ha det till vad som
helst t e x en halsduk skinnjacka och ett par tights . Bara ett
exempel.
Och så köpte jag den här unerbara stickade koftan på gt med .
verkligen varm och gosig .
Och dom här snygga jeansleggins hittade jag på jc för 199 kr
Gillar inte jeansleggins direkt men dom här kan jag tänka mig ha på
mig .


Och sen så var jag ju i Kalmar dagen efter också och shoppade lite..

En halsduk och ett jordgubbs luktande läppsyl typ :)
Det smakar sött hihi .
Love halsduken ofc !
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0